Deltagande föreningar på Open Your Eyes To Malmö 18 april

Imorgon är det föreningsmässa på Niagara, Malmö Universitet med fokus hälsa och hållbarhet. Då kommer studenterna på universitetet träffa en mångfald av olika föreningar som de kan bli engagerade i som aktiv, volontär eller helt enkelt bara komma in ett sammanhang. På vårens föreningsmässa syns representanter från organisationer som arbetar med bland annat rådgivning, människo-, kvinno- och barnrättsfrågor, kultur, idrott, påverkansarbete och socialt sammanhang. Sammanställning av de deltagande verksamheterna.

Samtidigt anordnar Malmö universitet en klimatdag, så det kan vara av många olika anledningar det kan vara spännande för dig att besöka Niagara någon gång mellan 10.30-13.30 imorgon. Föreningsmässan är ett samarbete mellan Malmö Ideella, MISO, Studenthälsan, Malmö Universitet, Studentkåren och Malmö stad